Άγιος Εφραίμ

Αποτέλεσμα εικόνας για Ο Άγιος Εφραίμ

Ο Άγιος Εφραίμ γεννήθηκε στα Τρίκαλα στις 14 Σεπτεμβρίου του 1384μ.Χ. Ήταν ένα από τα οκτώ παιδιά της οικογένειας Μόρφη. Οι γονείς του όταν βάπτισαν τον Άγιο του έδωσαν το όνομα Κωνσταντίνος. Σε μικρή ηλικία ο Άγιος Εφραίμ ορφάνεψε από πατέρα. Από εκείνη την στιγμή η μητέρα του ανέλαβε εξ ολοκλήρου την φροντίδα της οικογένειας. Στην φροντίδα αυτή συμπεριέλαβε και την χριστιανική αγωγή των παιδιών της. Ο Άγιος από μικρός έδειξε ιδιαίτερη αγάπη για τον Θεό και την Χριστιανική πίστη.

Όταν ο Άγιος Εφραίμ ήταν δεκατεσσάρων ετών, στην περιοχή των Τρικάλων γινόταν από τους Τούρκους, υπό τις διαταγές του Σουλτάνου Βαγιαζίτ του 1ου, επιχειρήσεις παιδομαζώματος. Το παιδομάζωμα ήταν το πρώτο στάδιο της δημιουργίας των Γενίτσαρων. Μάζευαν οι Τούρκοι μικρά Ελληνόπουλα, τα έστελναν στην Τουρκία όπου σε ειδικά στρατόπεδα τα μεγάλωναν γεμίζοντας την καρδιά τους αγάπη για τον Αλλάχ και μίσος για τον Χριστό και την Ελλάδα. Αυτά τα Ελληνόπουλα γίνονταν οι φοβεροί Γενίτσαροι, που όπως λένε πολλές μαρτυρίες ήταν σκληρότεροι και από τους ίδιους τους Τούρκους.

Φοβούμενη η μητέρα του Αγίου ότι θα τον πάρουν και αυτόν οι Τούρκοι, τον συμβούλεψε να φύγει από το πατρικό του σπίτι και να κατευθυνθεί σε περιοχές της Ελλάδας που δεν ήταν ακόμα κάτω από τον Τουρκικό ζυγό. Όταν έφτανε σε μια τέτοια περιοχή, τον ορμήνεψε, να βρει ένα μοναστήρι και να εισαχθεί εκεί ως δόκιμος μοναχός, μιας και η μοναστική ζωή ήταν κάτι που επιθυμούσε και ο ίδιος. Τις συμβουλές αυτές ακολούθησε ο Άγιος Εφραίμ και μετά από πολλούς κόπους έφτασε στο όρος Αμώμων της Αττικής. Είναι το όρος που, στις μέρες μας, στους πρόποδες του είναι χτισμένη η Νέα Μάκρη. Στο όρος είχαν μαζευτεί χριστιανοί ασκητές, και από αυτούς ονομάστηκε όρος Αμώμων, δηλαδή όρος των Καθαρών. Εκεί υπήρχε και το ανδρικό μοναστήρι του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου. Σε αυτό το μοναστήρι κατάφυγε ο Άγιος Εφραίμ και έμεινε έως την ηλικία των 18 ετών ως δόκιμος μοναχός της μονής.

Στην ηλικία των δεκαοκτώ χρίστηκε μοναχός και έλαβε το όνομα Εφραίμ (όπως έχουμε αναφέρει μέχρι τότε ονομαζόταν Κωνσταντίνος). Μετά δε από λίγα χρόνια χειροτονήθηκε Ιερέας. Στο μοναστήρι περνούσε πολύ λίγο χρόνο. Συνήθως ήταν απομονωμένος σε μια σπηλιά στην περιοχή όπου και ασκήτευε.

Τα χρόνια περνούσαν και η Οθωμανική αυτοκρατορία είχε υποδουλώσει σχεδόν όλη την Ελλάδα. Στην περιοχή της Αττικής δρούσαν Τουρκικά στρατεύματα υπό τις διαταγές του Εβρενόμπεη. Μέρος αυτών των στρατευμάτων, το 1424, αναπτύχθηκε στην περιοχή του όρους Αμώμων και άρχισε να καταστρέφει, να λεηλατεί και να δολοφονεί, κάνοντας πράξη την συνήθη τακτική των Τουρκικών στρατευμάτων τον καιρό εκείνο. Έτσι έφτασαν και στο μοναστήρι του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου και απαίτησαν να τους παραδοθούν οι θησαυροί του μοναστηριού. Το μοναστήρι όμως ήταν φτωχό και το μόνο που κατάφεραν να πάρουν οι Τούρκοι από εκεί ήταν οι ζωές όλων των μοναχών που σφαγιάστηκαν στην αυλή του μοναστηριού.

Ο Άγιος την ημέρα εκείνη δεν ήταν στο μοναστήρι. Όταν το επισκέφθηκε την επόμενη, βρήκε τα πτώματα των μοναχών στην αυλή και το μοναστήρι κατεστραμμένο. Αφού φρόντισε για την ταφή των μοναχών, αποσύρθηκε μόνιμα πλέον στην σπηλιά που ασκήτευε. Στο μοναστήρι κατέβαινε μόνο στις μεγάλες εορτές για να λειτουργήσει στην εκκλησία του. Σε μια τέτοια εορτή, στις 14 Σεπτεμβρίου του 1425 (ημέρα μνήμης της Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού), ξαναεπισκέφθηκαν οι Τούρκοι την μονή. Συνέλαβαν τον Άγιο και άρχισαν να τον υποβάλουν σε φρικτά βασανιστήρια προσδοκώντας να τους αποκαλύψει τυχών μυστικές κρύπτες με θησαυρούς που δεν είχαν καταφέρει να ανακαλύψουν. Οκτώ ολόκληρους μήνες ο Άγιος υπέμενε τα φρικτά βασανιστήρια των Τούρκων έως τις 5 Μαΐου του 1426 κρεμασμένος ανάποδα καρφωμένος με καρφιά στον κορμό μιας μουριάς, παρέδωσε την ψυχή του στον Κύριο, σε ηλικία 42 ετών.

Στις μέρες μας στο μοναστήρι αυτό μένουν και υπηρετούν μοναχές. Το λείψανο του Αγίου Εφραίμ φυλάσσεται εκεί και καθημερινά εκατοντάδες πιστών το επισκέπτονται ζητώντας από τον Άγιο την ευλογία και την βοήθεια του. Ο Άγιος με την χάρη του Θεού έχει κάνει χιλιάδες θαύματα. Στον περίβολο της μονής, και προστατευμένη από κτίσμα που χτίστηκε γύρω της, υπάρχει η μουριά πάνω στην οποία ο Άγιος Εφραίμ άφησε την τελευταία του πνοή. Η ηρεμία που επικρατεί στον χώρο είναι κάτι που δεν περιγράφεται με λέξεις. Θα την νιώσετε κι εσείς όταν με την βοήθεια του Χριστού επισκεφθείτε τον Άγιο Εφραίμ στην μονή του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου, στην Νέα Μάκρη Αττικής.

Η εκκλησία μας έχει αφιερώσει στην μνήμη του Αγίου Εφραίμ δύο ημέρες του έτους. Την 5η Μαΐου όπου τιμούμε το μαρτυρικό θάνατο του Αγίου και την 3η Ιανουαρίου όπου τιμούμε την ανεύρεση των ιερών λειψάνων του. Τα ιερά λείψανα του Αγίου Εφραίμ βρέθηκαν με Θεία Παρέμβαση το 1950, 524 ολόκληρα χρόνια μετά τον θάνατο του.

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΜΕΓΑΛΗ Η ΧΑΡΗ ΣΟΥ ΑΓΙΕ ΜΟΥ!!!ΒΟΗΘΕΙΣΕ ΜΕ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ,ΔΩΣΕ ΜΟΥ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΦΩΤΕΙΣΗ!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΒΟΗΘΗΣΕ ΜΕ ΑΓΙΕ ΜΟΥ........
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΒΟΗΘΗΣΕ ΜΕ ΑΓΙΕ ΜΟΥ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΕΓΚΥΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΊ'ΕΓΩ ΕΝΑ ΠΑΙΔΑΚΙ.ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΝΑ ΑΓΑΠΙΟΜΑΣΤΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΖΥΓΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΑΙΔΑΚΙ... ΣΥΓΧΩΡΕΣΕ ΤΙΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΜΟΥ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΑΣ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.ΘΑ ΕΡΘΩ ΑΓΙΕ ΜΟΥ ΣΤΗ ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ,ΒΟΗΘΗΣΕ ΜΕ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΟΥ
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Σε παρακαλώ ΑΓΙΕ ΜΟΥ βοηθήσε με κάνε το θαύμα σου κάνε να ειμαστε ξανά μαζί και αγαπημένοι για μια ζωή .... Εσείς μου τον στείλατε ... και σας ευγνωμονώ ... συγχωρεσέμε και κάνε να με συγχωρέσει και αυτός και να γεμισει η καρδούλα του με αγάπη και να ζεσταθεί ... κανε να είμαστε ξανά μαζι για μια ζωή ... καιθα ερθω στην εκκλησία σου.Μέσα απο την καρδια μου σε παρακαλω κάνε το θαύμα σου ... τον αγαπάω σαν την ζωή μου!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αγιε μου Εφραίμ ... αγαλίασε η καρδιά μου μόλις ήρθα εκεί ... σε παρακαλώ κανε το θαύμα σου αυριο ... θα πάω να τον συναντήσω ... ας έχει μόνο αγάπη στην καρδιά του αυτός και ο πατέρας του ... ας με συγχωρέσει και θα άλλαξω συμπεριφορα... δώσμου δύναμη σε μένα και σε αυτόν να κάνουμε μια νέα αρχή και να είμαστε μια ζωή μαζί και αγαπημένοι. Συγχωρεσέ με και μετά ας με συγχωρέσει και αυτός! Ελεησέ με .... Κάνε το θαύμα σου Αγιέ μου !
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αγιε μου βοηθησε την πατριδα μου κ ολον τον κοσμο που υποφερει αυτες τις μερες,να εχουμε πιστη στον Κυριο,αγαπη κ κατανοηση μεταξυ μας.Βοηθησε κ τον Δημητριο να εχει την υγεια κ του κ να αποκατασταθει η οραση του.Φωτισε κ εμενα να βαδιζω στον δρομο του Κυριου.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
την πατριδα μας αγιε μου φωτισε τους να κανουν το καλο για την χωραμας
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αγιε Εφραιμ ηρθα για πρωτη φορα και σε ειδα και γεμισα ευχαριστηση ΣΕ παρακαλεσα με δακρυα στα ματια και μεσα απο τα βαθη της καρδιας μου να με βοηθησεις να ξαναβρω γαληνη και ηρεμια. Σε παρακαλω κανε το Θαυμα σου και βοηθησε με να βρω Εργασια . Ταπεινα ζητω την ευλογια σου.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αγιε Ευφραιμ,ερχομαι τοσα χρονια στο μοναστηρι σου γιατι σε αγαπαω σαν πατερα και χρονια τωρα με προστατευεις και με βοηθας,παντου μιλαω για σενα,πηγαινω δωρα την εικονα σου,δεν εχω παραπονο δεν με εχεις εγκαταληψει.σε αυτην την σχεση που ημουν εδω και λιγο καιρο με εναν ανθρωπο κυριο,αξιολογο,εντιμο τον οποιο αγαπουσα και αγαπαω καθως δεν μπορω να τον ξεπερασω τελικα γιατι ηταν ο ανθρωπος της ζωης μου,ηταν ο ανθρωπος μου με τον οποιο ειχαμε προβληματα αλλα υπηρχε αγαπη,γιατι αγιε μου εφραιμ ενω προσευχομουν παντα να μας προστατευεις τελικα εγω η ιδια που τον αγαπουσα αυτον τον ανθρωπο τον προδωσα 2 φορεε και η σχεση μας διαλυθηκε?γιατι με αφησες να κανω αυτα τα λαθη?εχω χασει τα παντα τελικα,ηταν η ζωη μου αυτος ο ανθρωπος..ο μοναδικος που με ενιωσε ανθρωπο του και εγω τα γκρεμισα ολα γιατι υπηρχε μια πλανη στο μυαλο μου,νομιζα οτι δεν αισθανομουν τιποτα γι΄αυτον..
τελικα ηταν ο μοναδικος ανθρωπος που αγαπησα και εγω τον πληγωσα ανεπανορθωτα..
γιατι με αφησες Αγιε Εφραιμ?γιατι με εγκατελειψες και δεν με προστατευσες..?συγνωμη για το παραπονο μου..
απλα ειναι μερες που ειναι μαρτυριο..δεν σου ζητω να μου τον φερεις πισω γιατι δεν θα ερθει ποτε,ηταν βαρυ το σφαλμα μου..παραυτα σε ευχαριστω για ολα αυτα τα χρονια που ησουν κοντα μου σε ολα τα δυσκολα..
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΓΛΥΚΕ ΜΟΥ ΑΓΙΕ,
ξερις ποσο σε αγαπαω,θα παω για εξομολογηση αυτες τις μερες καθως και σε ψυχολογο και μετα θα ερθω στο σπιτι σου.
ΜΗΝ ΜΕ ΕΓΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΠΟΤΕ ΑΓΙΕ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΕΥΧΟΝΤΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ.
ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ αυτον που αγαπησα πολυ και αν ειναι δικο σου θελημα φερτον μου πισω αγιε μου,τωρα καταλαβα τα λαθη μου..και τι ηταν για μενα..ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΕ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΑ,ΣΥΓΝΩΜΗ..
ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ.
ΜΗΝ ΜΑΣ ΕΓΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΑΓΙΕ ΕΦΡΑΙΜ ΠΟΤΕ ΟΣΟΥΣ ΣΕ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΜΑΣ,ΝΑ ΜΑΣ ΦΩΤΙΖΕΙΣ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΑΓΙΕ ΕΦΡΑΙΜ,
ΕΓΩ Η ΑΜΑΡΤΩΛΗ ΠΟΥ ΣΕ ΑΓΑΠΑΩ ΠΟΛΥ ΟΜΩΣ ΤΕΛΙΚΑ,ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙΣ.
ΟΛΟΥΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ
ΜΗΝ ΜΑΣ ΕΓΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΠΟΤΕ,ΣΕ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΣΑΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΑΣ.
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΟΥ ΓΕΝΙΚΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΙΣΩΣ ΕΓΩ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ.
ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΑΡΑΓΕ ΜΕ ΑΚΟΥΣ?
ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΣΕ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΑ,ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΞΙΩΣΕ ΜΕ ΑΓΙΕ
ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΛΟΣ ,ΣΥΝΕΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΤΙΜΙΟΣ.
ΣΕ ΑΓΑΠΑΜΕ ΠΟΛΥ.ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙΣ ΥΓΕΙΑ,ΔΥΝΑΜΗ,ΦΩΤΙΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΘΟΔΗΓΕΙΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ..
ΤΟ ΣΦΑΛΜΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΑΓΙΕ ΣΥΓΧΩΡΕΣΕ ΜΟΥ,ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΣΦΑΛΜΑ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΜΕ ΠΟΝΟ ΨΥΧΗΣ ΤΙΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ,ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ..Η ΟΠΟΙΑ ΑΛΛΑΞΕ..
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΟΤΑΝ ΣΕ ΠΙΚΡΑΙΝΩ,ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΣΕ ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ..
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΩΧΝΩ ΚΑΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΝΩ Κ ΝΑ ΘΥΜΩΝΩ ΛΙΓΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΦΩΤΙΣΕΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΕ ΒΓΑΛΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΩΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΑΓΙΟ,ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΤΟΝ ΝΙΚΟ,ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
agiouli mou se parakalw mesa apo ta vathi tis psuxoulas mou voithise me..kserw oti auto pou sou zitw einai ligotero simantiko apo tin ugeia kai apo diafora alla provlimata alla emena me vasanizei....kane ena thauma kai steile mou to ptuxio mou...voithise me agiouli mou se exw anagki...exw prospathisei polu aksiwse me na orkistw kai tha sto afierwsw agiouli mou...se parakalw agiouli mou mono se sena elpizw voithise me....se euxaristw pou me akouses kai pou mou exeis ugih emena kai tin ikogeneia mou kai tous anthrwpous pou agapw..suntoma tha erthw spiti sou ksana me iremei...se parakalv agiouli mou...voithise me...
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
αγιε εφραιμ,
σε ευχαριστω για ολα..
αγιε καλε αγιουλη μου σε παρακαλω
φερε μου πισω αυτο που εχασα για μια ζωη,σε παρακαλω αν ειναι δικο σου θελημα και του θεου και ειναι για καλο φερτο μου παλι πισω αν με θεωρεις αξια,ευχαριστω πολυ.
σε αυχαριστουμε για ολα αυτα που μας δινεις..
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αγιε εφραιμ,
σε ευχαριστω καταρχας για ολα..
σε παρακαλω αγιε βοηθησε με με
αυτον τον ανθρωπο,εκανα τραγικα
λαθη,φωτισε μας και τους δυο.
σε ευχαριστω και συγνωμη για οσες
φορες σε στεναχωρησα..
αγιε μετανιωσα για τα λαθη μου πολυ..
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
αγιε εφραιμ,
σε ευχαριστω πολυ για ολα,που ειναι η οικογενεια μου καλα και που εχω δουλεια ακομα..
αγιε ξερεις οτι σε αγαπαω πολυ και ξερεις αν με παρακολουθεις απο εκει πανω οτι προδωσα με υον χειροτερο τροπο εναν ανθρωπο που με αγαπησε και τωρα γυρισε για εκδικηση,θα τον αφησω αγιε γλυκε να με εκδικηθει αλλα φωτιζε μας σε παρακαλω..εσυ εσυ ξερεις ποσο πονεσα για ολα αυτα..και συγνωμη που πικρανα και σενα.Αγιε μην με εγκαταληψεις την αμαρτωλη κορη,βοηθησε με να σταθω στα ποδια μου και να τα ξεπερασω αυτα που εκανα μαθαινωντας απο τα λαθη μου και αυτον που προδωσα γιατρεψε του την πληγη..
σε ευχαριστω για ολα πολυ και θα ερθω συντομα..
αγιε και την φιλη μου την συγκλητικη να την βοηθας.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
αγιε εφραιμ,
εχω αναγκη την βοηθεια σου ,μεσα απο την ψυχη μου σου ζητω βοηθεια,βοηθησε με αγιε εφραιμ να ξεχασω αυτον τον ανθρωπο αφου δεν εχει νοημα πια τον εδιωξα για παντα.βοηθησε με σε παρακαλω..
δεν ειμαι καλα αγιε απο τοτε που εκανα αυτο το μεγαλο λαθος ,εχασα τα παντα..βοηθα με αγιε,το ξερεις οτι εχω κλαψει πολυ για ολα αυτα,ημουν ανωριμη,σε ευχαριστω για ολα..
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΑΓΙΕ ΕΦΡΑΙΜ ΘΕΩΡΗΣΑ ΧΡΕΟΣ ΜΟΥ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΕΔΩ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΚΑΙ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΟΥ.ΕΝΩ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΜΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΦΕΡΕΙΣ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΠΛΗΓΩΣΑ ΠΙΣΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΛΟΨΥΧΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΕΙΞΕΣ ΤΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ.ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΘΕΙΟ ΝΑ ΣΥΓΧΩΡΕΙΣ ΤΑ ΛΑΘΗ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΤΟΝ ΣΥΓΧΩΡΕΣΩ ΚΑΙ ΑΣ ΕΧΕΙ ΣΚΟΠΟ ΚΑΙ ΑΣ ΕΧΕΙ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΚΟ..
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΓΙΕ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΤΗΝ ΚΑΚΙΑ ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΑΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΛΥΠΗΘΗΚΕ ΠΟΥ ΜΟΥ ΣΤΕΡΗΣΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΕΝΩ ΞΕΡΕΙ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ.ΕΓΩ ΤΟΝ ΣΥΓΧΩΡΩ ,ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΑΓΙΕ ΜΟΥ ΝΑ ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΤΩΜΑ ΤΑ ΜΟΥ..
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΛΑ!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΚΑΙ ΑΓΙΕ ΕΦΡΑΙΜ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕΣ ΚΑΙ
ΕΣΥ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΑ ΜΕ ΕΚΒΙΑΖΕΙ
ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΙΣΩ ΚΑΙ
ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΔΩΣΩ ΘΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΚΟ ?ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΤΑ ΕΔΙΝΕ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΖΗΤΑΕΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΤΩΝ 700 ΕΥΡΩ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΠΙΣΩ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ?
ΤΑ ΓΡΑΦΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΥΡΩ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΚΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΝΑ ΜΕΙΩΝΟΥΝ ,ΝΑ ΕΚΒΙΑΖΟΥΝ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ..
Ο χρήστης koutroulis είπε…
καλημερα ! ειμαι ο συζυγος της Αντζελας Καζακου 37 ετων. Η γυναικουλα μου μανα 2 υπεροχον παιδιων,αυτοι τη στηγμη ειναι στην εντατικη στο σωτηρια, μετα απο ανακοπη εμεινε 7 λεπτα, χωρις ο εγκεφαλος να παρει οξυγωνο, με αποτελεσμα να εχει μαζεψει υγρο 80%,ειναι κρισημη η κατασταση της,εχθες πηγα στο μοναστηρι του αγιου εφρεμ,και τον παρακαλεσα να την κανει καλα,και εξετασεις που θα γινουν αυριο να ειναι μια χαρα,πιστευω μεσα απο την ψυχη μου οτι ο αγιος θα την κανει καλα.Σας παρακαλω προσευχηθειτε για εκεινη.

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
αγιε εφραιμ,
ποσο μας βοηθας ολους μας,το λεω και με συγκινει γιατι πραγματικα
εισαι διπλα μας σε ολο τον κοσμο που πιστευει σε σενα κ σε αγαπαει.
σε ευχαριστουμε αγιε πολυ και ας σε απογοητευω καμια φορα..
αλλα ξερεις οτι η αγαπη του κοσμου ειναι αληθινη στο προσωπο σου και παντα εισαι στο πλευρο μας κ οτι μας συμβαινει εχει κ μια εξηγηση..

μπορει καποιος να μας πει τρελους για την πιστη μας αλλα η πιστη σωζει και μας σωζεις κ εσυ κ ο Χριστουλης κ η Παναγια απο τα ασχημα..

σε ευχαριστω ολοψυχα αγιε,θα ερθω προσεχως ..Ευχαριστω ολοψυχα για την απεραντη βοηθεια σου σε εμενα την αμαρτωλη δουλη σου.

αγιε βοηθησε μας εμενα κ τον Π να προχωρησουμε κ να κανουμε μια ομορφη κ πνευματικη ,αξιοπρεπη οικογενεια αν ειναι κ θελημα σου.Το θελω πραγματικα τελικα κ ημουν τυχερη που ηρθε στην ζωη μου.

ενω υπαρχουν τοσα προβληματα υγειας συγχωρεσε με που σου ζηταω βοηθεια σε αυτα τα θεματα..κ ξερω οτι ο Αγιος πραγματικα υπαρχει κ μας βλεπει κ μας βοηθαει κ μας σωζει..

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΑΓΙΕ ΕΦΡΑΙΜ,ΑΘΑΝΑΣΙΑ.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
αγιε εφραιμ,
ξερεις τον λογο για τον οποιο δεν μπορω να ερθω αυτες τις μερες..τον οκτωβρη θα ερθω ομως με οτι σου εταξα,σε ευχαριστω αγιουλη μου γλυκε για την λυτρωση απο το προβλημα που ειχα εδω κ μηνες..
Αγιε μου βοηθησε με ομως αν ειναι κ θελημα σου ενω ξερω οτι προεχουν τα θεματα υγειας κ το σεβομαι ,βοηθησε με με τον Π τι να κανω?θελω να κανουμε οικογενεια αλλα ξεμπερδεψε και φωτισε μας ετσι οπως ειμαστε αυτον τον καιρο..εγω εφταιξα αλλα βοηθησε με αγιουλη μου να ερθουν τα πραγματα συμφωνα με το δικο σου θελημα αυτες τις μερες,δειξε μου αυτες τις μερες τι συμβαινει και φωτισε με να πω τα σωστα λογια κ αυτος το ιδιο..με βασανιζει λιγο αυτες τις μερες και το ξερεις..φοβαμαι Αγιουλη μου..ξερεις τι φοβαμαι..
ευχαριστω πολυ για την βοηθεια σου!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
βοηθησε με αγιε εφραιμ,σε παρακαλω βοηθησε με
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
αγιουλη μας ολου του κοσμου,σε ευχαριστουμε που ποτε δεν μας εγκαταλειπεις ποτε,σε ευχαριστουμε
αγιε σε παρακαλω κανε το θαυμα σου σε εμενα την αμαρτωλη σε αυτο που σου ζηταω αυτες τις μερες να μας βοηθησεις σε αυτο σου που αφησα πριν λιγες μερες σε σενα στο μοναστηρι σου ,σε ευχαριστω ολοψυχα
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Βοηθησε με γλυκε μας Αγιε Εφραιμ,βοηθησε με με τον Πετρο
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
agie mou se parakalw mi me afineis..voithise me ..se parakalw kane na exw perasei ta tria mathimata pou mou emeinan se thermoparakalw agiouli mou ..aksiwse me na parw to ptuxio mou ..mono se sena pisteuw giati exw apogoiteutei agiouli mou..se parakalw..
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
αγιε εφραι,πατερα μας ,σε παρακαλω βοηθησε με
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
kale mou agie voithise me se parakalw,se ekliparw,exw kourastei poly,voithise me na vrw mia doulitsa k na pane ola kala me ton anthrwpo mou,exw kopiasei toso poly..prospathisa..deikse mou se parakalw..dn antexw gia akoma mia fora auti tin anamoni..se iketeuw dwse mou ena simadi,thelw na proxwrisw,thelw enan anthrwpo aksio gia spitiko k makari na einai ekeinos o katallilos..o theos ola ta mporei..sugxwra me agie mou,xarize mas ugeia,galini k voitha osous se exoun anagi..
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
se iketeuw kale mou agie..kane kati..voithise me..k tin manoula mou kale mou agie..fovamai..kane kati..se euxaristw..
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
''Σε παρακαλώ ΑΓΙΕ ΜΟΥ βοηθήσε με κάνε το θαύμα σου κάνε να ειμαστε ξανά μαζί και αγαπημένοι για μια ζωή .... Εσείς μου τον στείλατε ... και σας ευγνωμονώ ... συγχωρεσέμε και κάνε να με συγχωρέσει και αυτός και να γεμισει η καρδούλα του με αγάπη και να ζεσταθεί ... κανε να είμαστε ξανά μαζι για μια ζωή ... καιθα ερθω στην εκκλησία σου.Μέσα απο την καρδια μου σε παρακαλω κάνε το θαύμα σου ... τον αγαπάω σαν την ζωή μου''....TOSO IDIA PERIPTWSI ME TH DIKH MOY...PHRA DYNAMH POY DIAVASA KATI PAROMOIO OMWS O PONOS EINAI AVASTAXTOS....KAI EMENA ESY MOU TON EFERES AGIE MOY EFRAIM...VOH8HSE ME...DEN ANTEXW ALLO..3EREIS TI EXW TA3EI...
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
k gw stin idia periptwsi anikw..se parakalw kale mou agie,se iketeuw kane na eimaste pali mazi k auti ti fora mia gia panta..esu ksereis ton kopo mou k tin agapi mou..den antexw allo se ekliparw..xarize mas ugeia k voitha olo ton kosmo..
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
8elw polu na pistepsw oti 8a me voi8isei kai emena kai olo ton kosmo pou upoferei apo agapi...Mporei kati asteio,alla o ponos tis kardias den antexete.Mono osoi to pernane to 3eroun.Ka8e mera niw8w oti i kardia mou 8a skasei.Parakalaw parakalaw alla tipota...Eixa vre8ei akrivws stin idia katastasi 3ana kai o agios me voi8ise.Twra omws giati 3anaginete to idio?Einai dokimasia?einai la8os an8rwpos?Den 3erw ti na skeftw kai ti na upo8esw.eimai toso mperdemeni....Agie mou voi8ise me....Olous mas pou upoferoume.O ka8enas na exei auto pou epi8umei kai oloi mas na vroume ton an8rwpo mas...
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
prepei na exoume pisti o theos panta akouei tis proseuxes mas..k gw me ton anthrwpo mou vrethika sti thesi tis apostasis arketes fores alla tin teleutaia apofasisa pws dn tha kanw tipota k parakalousa to theo..k prin liges meres gyrise..oi proseuxes mou eisakousthikan..elpizw na einai gia kalo..euxomai na voitha o theos olous tous anthrwpous k autous pou exoun provlima sto swma alla k autous pou exoun pligi stin kardia..dn prepei na xanoume tin pisti k to kouragio mas..se euxaristw agie mou efraim pou irthe ksana o anthrwpos mou se parakalw as einai gia kalo auti ti fora..dine mas ugeia k mia doulitsa..euxaristw to theo gia ola..
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
agapiti fili min xaneis to kouragio sou,kserw polu kala pws niwtheis..k mena me eixe voithisei polles fores o agios Rafail me ton antrwpo mou k twra rin teleutaia fora eixa tin idia aporia me sena gt ksanaginetai?mporei na einai dokimasia mporei na einai mia aformi gia suneiditopoihsete kapoia pragmata..opws k na exei esu exe pisti k parakala mexri telous ton agio efraim na einai dipla sou k eite na ston steilei pisw an einai o katallilos,eite na sou dwsei dynami na statheis sta podia sou..o theos einai megalos..tis 2 teleutaies fores prin xwrisw eida san proeidopoihsh se oneiro ton agio rafail san agiografia,mia fora persi k mia fetos..exe pisti..euxomai to kalytero k suntoma giati kserw pws einai na pona i kardia sou..exe pisti k ola tha ginoun opws prepei ekei pou dn to perimeneis..
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Mou dinete toso polu kouragio me ta logia sas...Eniw8a polu anohth pou parakalousa enan Agio gia ena provlima agapis.Epsaxna na dw kati analogo me emena edw kai ena xrono kai 3afnika diavasa tosa polla mazemena.Lene oti tipota den einai tuxaio.Niw8w oti xanw tin ugeia mou.Mia foni mesa mou mou psi8irizei oti 8a gurisei...alla einai auto pou 8elw na akousw?Toses skepseis...Proseuxi8eite gia emena sas parakalw.Euxomai to epomeno minima pou 8a grapsw na einai xaroumeno kai ena megalo''Euxaristw''.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
agapiti fili min xaneiw to kouragio sou k panw apo ola tin ugeia sou,kserw einai duskolo gt i kaki psuxologia vgainei sto swma,kserw poly kala pws niwtheis k pws exeis anagi na diavaseis kati paromoio me tin periptwsi sou,gi'auto k sou apantaw,gt eixa k egw tin idia anagi..min niwtheis asxima pou parakaleis gia tin agapi,o theos prwtos didakse tin agapi k tin elpida k eipe mexri teleutaia stigmi na exoume tin elpida mas se Ekeinon..min xaneis tin pisti sou,k gw imoun xalia gia 2 mines k gyrise telika prin 10 meres,exontas skeftei kapoia pragmata pros ofelos k twn 2 mas..gi'auto sou lew mporei na einai kapoia dokimasia,i aformi gia na bgalete kapoia sumperasmata..min stamatas na elpizeis k na zitas apo to theo..s'akouei..prospathise na ginesai kalyteros anthrwpos na proseuxesai poly k dn tha se afisei..exei o theos,to lew se olous auto..SE EYXARISTW POLY THEE MOU..SUGXWRESE ME..
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
S'euxaristw fili mou.Na 3ereis oti mesa apo ti xara sou xairomai kai egw.Mou edwses polu kouragio kai esi me to minima sou,giati eimaste akrivws 2 mines xwrista xwris kamia epafi.Mono me ena 8auma 8a alla3oune ta pragmata...Ginonte 8aumata arage?
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
agapiti fili prin 3-4 meres piga sto spiti tou agiou efraim na ton euxaristisw..ekei se thumithika k sou anapsa 1 keri..min amfivaleis oute 1 stigmi fusika kai ginontai thaumata..
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Htan oti pio omorfo exoun kanei gia mena ton teleutaio kairo...Pragmatika me siginises.S'euxaristw mesa ap tin kardia mou(oti exei apomeinei diladi)kai euxomai na exeis panta ugeia kai ola na sou pane kala.Exw apelpistei.Skeftomai na ta paratisw.Mono ta sxolia pou diavazw me kanoun na exw kouragio auti ti stigmi.Kai pali euxaristw gia ti simparastasi <3 <3 <3
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΕ ΜΟΥ ΑΓΙΕ ΕΦΡΑΙΜ.ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΣΩΣΕΣ ΤΗΝ ΖΩΗ.ΝΕ ΞΕΡΕΤΕ ΟΛΟΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΖΩΝΤΑΝΟΣ.ΕΙΧΑ ΘΡΟΜΒΩΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ.ΣΤΑ 31 ΜΟΥ.ΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΑ.ΗΡΘΕ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ ΕΝΑ ΞΗΜΕΡΩΜΑ.ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΟΤΙ ΟΛΑ ΕΦΥΓΑΝ ΣΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ 6 ΜΗΝΕΣ ΠΟΥ ΞΑΝΑΕΚΑΝΑ ΜΑΓΝΗΤΙΚΗ.ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΤΙΠΟΤΑ.ΟΛΑ ΟΠΩΣ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΕ ΕΜΕΝΑ ΣΕ ΑΡΤΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
γλυκιε αγιε εφραιμ,εσυ που μας προστατευεις ολα τα παιδια σου ,σε ευχαριστω για ολα αυτα που μου δινεις και εγω η αμαρτωλη σιγουρα δεν βλεπω.Το ξερω οτι εχω ξεφυγει απο τον δρομο του Κυριου και οτι ζω πλεον πολυ διαφορετικα αλλα στο πισω μερος του μυαλου μου ΥΠΑΡΧΕΙΣ ,ΕΣΥ ΚΑΙ Η ΓΛΥΚΙΑ ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΥΛΗΣ .ΣΥΓΝΩΜΗ που ζω ετσι θελω να σου ζητησω ,ενα συγνωμη γιατι σε φωναζα σαν πατερα στις προσευχες μου ,που τωρα επαψα να κανω,απλα μια συγνωμη σου ζητω εαν σε στεναχωρησα και σε στεναχωρω.
Αγιε δωσε μου ευκαιριες και υγεια σε ολο τον κοσμο και κουραγιο να ανταπεξελθουμε σε ολες τις απαιτησεις που εχουμε δημιουργησει..θα μπορουσα να κανω μια προσευχη και να μην στα ελεγα απο εδω ολα αυτα ,μα ειναι σαν να σου στελνουμε με αυτον τον τροπο γραπτως ολα αυτα που νιωθουμε και εσυ να τα διαβαζεις..Αγιε ξερω οτι ειμαι καλα εγω κ η οικογενεια μου και σε ευχαριστω ,αυτο που σου ζητω ειναι να με συγχωρεσεις για ολα αυτα που εχω κανει εδω και χρονια λαθη και υποσχεσεις που σου εδωσα και δεν τηρησα ..Αγιε ξερεις τι ζηταω ,ξερεις τι ειναι αυτο που με οδηγει να ζω ετσι ,σε παρακαλω βοηθησε με να ερθει παλι πισω αυτο ..βοηθησε με εσυ και η Αγια Ειρηνη Χρυσοβαλαντου..βοηθησε με απο αυτο το μαρτυριο.αν θες βοηθησε με και σε ευχαριστω πολυ και εσενα και ολους τους Αγιους και τον Θεο και την Παναγια.ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΣΕ ΑΓΑΠΩ.ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΛΑΘΗ ΜΟΥ.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΓΛΥΚΥΤΑΤΕ ΑΓΙΕ ΕΦΡΑΙΜ,
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ.ΟΛΟΨΥΧΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ .ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙΣ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΑΣ .ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΡΑΝΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΟΥ. ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ .ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΣΕ ΑΓΑΠΑΜΕ ΠΟΛΥ.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Pente mhnes xwrista.Epa8e sumfora sti zwi tou.8eia diki?den 3erw.Tou eipa oti eimai plai tou kai sta eukola k sta duskola kai autos oute na katadextei na pei estw ena euxaristw!To apotelesma?na ton sixa8w...Kai apo petra na htan enas an8rwpos se mia duskoli stigmi 8a lugize.Dustuxws i pisti mou den htan ikanh na ton ferei pisw k na malakwsei tin kardia tou.krima...
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αγιε ,γλυκε Αγιε ολων μας ,θελω να σου ζητησω και απο εδω βοηθεια στην ψυχικη μου αρρωστια,μονο ενα θαυμα με σωζει μαλλον γιατι εγω δυστυχως δεν μπορω να κανω κατι και ζητω συγνωμη.Μια ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΓΝΩΜΗ και οσες φορες σε εχω στεναχωρησει,ξερεις εσυ.Παραυτα μου εχεις σταθει ενω ξερω οτι δεν το αξιζω λογω της ζωης μου ειδικα τον τελευταιο καιρο.Εσυ τα ξερεις ολα.ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για ολα Αγιε.Παντα διπλα μας σαν πατερας.Τρομερα πραγματα συμβαινουν καθημερινως γυρω μας ,να μας προστατευεις ολο τον κοσμο Αγιε.Με το καινουργιο αμαξι που θα εχω σου υποσχομαι οτι θα ειναι η πρωτη μου βολτα το μοναστηρι σου.Σαγαπαμε πόλυ Αγιε.Επισης θα ηθελα να με βοηθας οποτε χρειαζομαι βοηθεια στον επαγγελματικο μου αγωνα και να με φωτιζεις και ευχομαι να πανε με την ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΟΛΑ ΚΑΛΑ.ξερεις πως ενας λογος που θελω να πετυχω ειναι για να βοηθαω οσο μπορω ανθρωπους.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΑΓΙΕ ΕΦΡΑΙΜ,ΓΛΥΚΙΕ ΑΓΙΕ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΕΔΩ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΑΞΙΩΘΩ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΘΩ ΣΥΝΤΟΜΑ,ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ ΝΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ.ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΟΥ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ.ΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΙ ΕΔΩ ΗΘΕΛΑ ΠΩ.
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΑΣ ΟΛΟΥΣ ΑΓΙΕ.ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΕΧΩ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΛΥΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΛΕΨΩ ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΕΙΔΙΚΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΨΥΧΕΣ.ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΟΛΑ ΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΩ ΠΟΛΥ.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
γλυκιε Αγιε Εφραιμ,ενω ξερεις ολων τα προβληματα ,την αγαπη που εχει ο κοσμος προς εσενα και δεν χρειαζεται να αναρτησουμε εδω αυτα που θελουμε να σου πουμε ,παραυτα και εγω νιωθω πως σου μιλαω και απο εδω ,θελω να πω πως ενω δεν ειμαι ιδιαιτερα πνευματικος ανθρωπος και ασωτη ζωη κανω πολλες φορες ,θελω σου πω και απο εδω ενα μεγαλο ευχαριστω που εισαι διπλα μου.εισαι διπλα μου στα ονειρα μου,στις επιλογες μου,στα ρισκα μου,στις στεναχωριες μου,εισαι ο Αγιος που ξερω πως παντα με βοηθαει.Και σε ευχαριστω που εισαι διπλα μου.Πραγματικα ευχαριστω πολυ.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Agie Efraim voitha olo ton kosmo..dine mas dynami kai ugeia..se iketeuw akou tis proseuxes mas k sugxwra mas..se euxaristw..meine plai mou se parakalw..
Ο χρήστης Unknown είπε…
ΑΓΙΕ ΜΟΥ ΕΦΡΑΙΜ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΒΟΗΘΗΣΕ ΜΑΣ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΟΛΑ ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΑΣΧΗΜΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΜΑΣ ΝΑ ΠΟΝΟΥΝ,ΣΤΕΙΛΕ ΜΑΣ ΕΝΑ ΜΩΡΑΚΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΧΑΡΑ Κ ΕΥΤΥΧΙΑ ΣΤΗΝ ΖΩΟΥΛΑ ΜΑΣ,ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ Ο ΕΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΔΙΩΞΕ ΤΟ ΚΑΚΟ ΜΑΚΡΙΑ ΜΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΝΟ Κ ΣΥΓΧΩΡΕΣΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΣΧΗΜΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΙ ΑΛΛΑ ΔΝ ΤΑ ΕΝΝΟΟΥΣΑΜΕ,ΒΟΗΘΗΣΕ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΣΟΥ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ
Ο χρήστης Unknown είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
γλυκιε Αγιε και αγαπημενε ,εσυ που σε ενιωσα σαν πατερα.δεν ηταν τυχαιο να γνωρισω τον Νικο.Βοηθα μας στον επαγγελματικο αγωνα που κανουμε μαζι.Εχουμε πολλα προβληματα τις τελευταιες μερεσ και πολυ σοβαρα μα πολυ.ειμαστε κ οι δυο ρακος,υπαρχει αγαπη ομως.Αυτο μας δινει δυναμη.Αγιε βοηθησε μας γιατι οι επιπτωσεις ειναι τραγικες πολυ.ΒΟΗΘΗΣΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΡΘΩ ΝΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΠΡΙΝ ΦΥΓΩ ΓΙΑ ΤΟ ΧΩΡΙΟ.ΒΟΗΘΑ ΜΑΣ ΑΓΙΕ ,ΜΗΝ ΜΑΣ ΕΓΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ.ΣΕ ΕΚΛΙΠΑΡΩ Κ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΥΟ.ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αγιε σε παρακαλω να με προστατευεις και να φωτιζεις,συγνωμη που εχω καιρο να ερθω,θα ερθω το ξερεις.Μην με αφησεις ειδικα τωρα.Αγιε μου λειπει και τον αγαπαω και τον ποναω πολυ.Οποιο ειναι το Θελημα σου και την Παναγιας Και του Χριστουλη ,σε ευχαριστω πολυ πολυ.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΑΓΙΕ ΕΦΡΑΙΜ ΜΟΥ ΣΕ ΙΚΕΤΕΥΩ ΕΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑΤΡΕΨΕΜΑΙ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΠ ΤΑ ΒΑΘΕΙ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΟΥ..
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
agie mou efraim euxaristw pou me akous.se parakalw dwse mou dynami,ugeia k stirikse me k esu na pragmatopoihsw tin uposxesi mou ston agio rafail mas,pou me exei voithisei toso k egw ton stenaxwrw..se parakalw voithise me epaggelmatika k proswpika..kane na erthei pio konta sto theo o anthrwpos mou..kserw pws eimai amartwli k pws opote proseuxomai olo kati zitaw..omws dn mporw na kanw tipota xwris ti voitheia tou theou..allwste oles mou oi elpides einai sto theo k mono..euxaristw gia ola..pes ston ouranio patera mas oti ton agapw poly,kserw pws dn aksizw oute mia stala paradeisou alla ton eugnomwnw giati anoikse ta matia tis athlias psuxis mou k edwse noima stin talaipwri uparksi mou..agie mou efraim sevomai olous esas tous agious ma sunama thaumazw k tin anthrwpini uparksi sas, h opoia antlise to sthenos apo tin agapi tou theou, k anteksate tosa marturia...euxaristoume pou uparxete k dinete kouragio stis psuxes mas..eimaste sxedon 6 disekkatomuria anthrwpoi ston planiti k einai assulipto pws mas akoute k mas agapate, k mas voithate ton kathena xwrista,enw oloi anikoume stin idia patriki agalia.. euxaristw to theo pou uparxei sti zwi k stin kardia mou giati dn kserw ti tha ekana xwris tin storgi tou..sugnwmi..
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
agie mou efraim se parakalw dine mou dynami,ugeia k voitheia..aksiwse me na erthw sto monastiri sou..
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΑΓΙΟΥΛΗ ΜΑΣ..Μετα απο χρονια προσευχης να φυγω σε σενα να φυγω απο την δουλεια που ημουν 6 χρονια εφυγα..η μαμα μου δεν το ξερει, ποναω Αγιε που της το κρυβω..θα τρομαξει.Δεν ηθελα να ειμαι εκει..ηταν βασανιστηριο ψυχικο πλεον.Εσυ ξερεις.Βοηθησε με Αγιε στο καινουργιο μου ξεκινημα ,δωσμου δυναμη,μην με αφησεις μην με εγκαταληψεις,βοηθησε με να πανε ολα καλα..δυσκολος ο δρομος που επελεξα και σε δυσκολους καιρους.Βοηθησε με Αγιε να ειναι περηφανοι οι γονεις μου αλλα και εσυ.Σε αγαπω πολυ ,το ξερεις.Κανεις δεν θα το εκανε αυτο που εκανα εγω και κανεις δεν ξερει τον αγωνα μου μονο εσεις..τους αγαπαω πολυ τους δικους μου , μην με εγκαταληψεις σε αυτον τον ανηφορικο δρομο.Σε ευχαριστω πολυ.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αληθεια πειτε μας!!!!!!!!!!!τι γυρευει η διαφημιση της μαγειας σε αυτην τη σελιδα???????????ο διαολος δεν εχει θεσει εδω που τον φερετενα τον διαφημισετε!!!!!!!!
Ο χρήστης ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Δ. είπε…
Οι διαφημισεις προέρχονται απο την google και δεν φέρει καμμιά ευθύνη η σελίδα γι αυτές!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αγιε Εφραιμ,βοηθησε σε παρακαλω και το δικο μου παιδι οπως ολα τα αλλα.Ξερεις ποσο καλο παιδακι ειναι,τον βλεπεις ,ειμαι σιγουρη γι αυτο. Σε παρακαλω προστατευσε το.Χρονια ζηταω να γινει καλα.Κανε το θαυμα σου,οχι για μενα ,μονο για το παιδι.θεν θελω να ταλαιπωρειται.Αμημ.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αγιε Εφαιμ σε παρακαλώ βοήθησε τον
κουνίαδο μου να ξεπεράσει το προβλημα υγείας που του παρουσιάστηκε.
Κάνε το θαύμα σου για τα δυο παιδάκια του.
Αμήν.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ευχαριστω για ολες τις στιγμες που σε νιωθω κοντα μου , ξερεις τι επαθα Αγιε .. πρεπει να φυγει αυτο απο μεσα μου , συγνωμη που σου ζηταω ανοητα πραγματα αλλα με εχει διαλυσει τοσο πολυ αυτο ψυχολογικα ..βοηθησε μας εσυ , ο Θεος και εσυ ξερετε τι ειναι για καλο ,σε ευχαριστω , θα ερθω συντομα , σε αγαπαμε πολυ .
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
αγιε σημερα ειναι πολυ κρισιμη μερα , εχω ταξει να ερθω απο το εκκλησακι το μικρο με τα ποδια , σε παρακαλω φοηθησε με να μην καταλαβει ο Μπ τα λαθη τα μεγαλα που εχω κανει , να μην εκτεθω και θα γινω αυτο που πρεπει στο υποσχομαι ,βοηθησε με να μην χασω την δουλεια μου , σε παρακαλω Αγιε , σε ευχαριστω και συγνωμη για τα λαθη μου
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αγιε Εφραιμ βοηθησε με , σε παρακαλω
ακ
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
agie mou efraim sugxwrese me k voithise me..kane na akousw suntoma k sta alhtheia auto pou eixa akousei tote pou se parakalousa, ksereis ti ennow..xarize mas ugeia..k voitha k tis upoloipes kopeles k idiaitera autes pou se xreiazontai pio polu..kane na erthei me to kalo to anipsaki mou k na pane ola kala..euxaristw to theo gia ola..
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Σε ικετεύω γλυκειέ μας 'Αγιες πρώτα από όλα να έχουμε την υγεία μας ο άνδρας μου, εγώ , ο υπέργηρος πατέρας μας και ο αγαπημένος μας αδελφός. Αλλά σε ικετεύω τώρα έχουμε την ανάγκη σου για να μη χάσει τη δουλειά του ο πολυαγαπημένος μου άνδρας. ΣΕ ΙΚΕΤΕΥΩ. ΟΠΩΣ ΙΚΕΤΕΥΩ ΤΟΝ ΘΕΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΥΛΗ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΙΟΥΔΑ ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟΘΕΟ, ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΑΝΝΑ, ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΝΙΚΟΛΑΟ ΤΟΝ ΠΑΠΑΠΛΑΝΑ, ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΟΥΡΑΝΙΑ, ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΠΟΤΑΜΙΑ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΝΕΚΤΑΡΙΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΦΑΝΟΥΡΙΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΓΕΩΡΓΙΟ ( ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΦΙΛΟ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑΚΑ ΜΑΣ) ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΕΙΡΗΝΗ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΕΛΙΣΑΙΟ, ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ 9 ΤΑΓΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ. ΣΤΩΜΕΝ ΚΑΛΩΣ ΣΤΩΜΕΝ ΜΕΤΑ ΦΟΒΟΥ. ΒΟΗΘΑ ΑΡΧΑΓΓΕΛΕ ΜΙΧΑΗΛ. ΒΟΗΘΕΙΣΤΕ ΣΑΣ ΙΚΕΤΕΥΩ ΦΥΛΑΚΕΣ ΑΓΓΕΛΟΙ ΜΑΣ. ΑΓΙΕ ΕΦΡΑΙΜ ΚΑΝΕ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΣΟΥ ΣΕ ΙΚΕΤΕΥΩ ΜΕ ΠΟΝΟ ΚΑΡΔΙΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ Ο ΑΝΔΡΑΣ ΜΟΥ. ΣΩΣΤΟΝ, ΣΕ ΙΚΕΤΕΥΩ ΜΗ ΧΑΣΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ. ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ. ΕΣΩΣΕ ΕΜΕΝΑ. ΒΟΗΘΗΣΕ ΜΑΣ. ΣΕ ΙΚΕΤΕΥΩ ΕΓΩ Η ΑΜΑΡΤΩΛΗ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙΣ ΥΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ. ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟ ΘΕΟΥ. ΚΑΝΕ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΣΟΥ ΑΓΙΕ ΕΦΡΑΙΜ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΙΩΚΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΡΘΟΥΜΕ Ο ΑΝΔΡΑΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΑΝΑΛΑΦΡΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΜΕΝΗ ΚΑΡΔΙΑ ΓΕΜΑΤΟΙ ΔΑΚΡΥΑ ΕΥΓΝΩΜΟΣΥΝΗΣ ΝΑ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΙΕΡΟ ΣΟΥ ΣΚΗΝΩΜΑ. ΣΕ ΙΚΕΤΕΥΟΥΜΕ ΚΑΝΕ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΣΟΥ.ΥΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΑΝΔΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΣΟΥ ΘΥΜΙΖΩ ΚΑΙ ΟΣΩΝ ΔΙΩΚΟΝΤΑΙ ΑΔΙΚΑ. ΒΟΗΘΕΙΑ!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Βοηθησε με Αγιε μου σε παρακαλω... Βοηθεια σου ζητω για την Υγεια μου. Σε παρακαλω...
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αγιε μου δωσε μου εναν ανθρωπο να με αγαπαει και να τον αγαπαω ....να εχω μια αγκαλια αληθινη που ποτε δεν ειχα....να ζω....να νιωθω αγαλιαση στη ψυχη μου.δεν αντεχω αλλη μοναξια....σωσε με
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Άγιε μου σε παρακαλώ πολύ λύσε και το δικό μου αδιέξοδο και λυπήσου με την αμαρτώλη που τόσο πολύ στενοχωριέμαι . Σκύψε και στο δικό μου πρόβλημα σε θερμόπαρακαλώ και βγάλε με από την αγωνία τα βάσανά μου και
την απελπισία. Βοήθησε με στις δυσκολίες μου και τις ανάγκες μου. Πρέσβευε στον Κύριο για την σωτηρία μου και την υγεία της ψυχής και του σώματος μου ,της οικογένειας μου των φίλων μου ,των εχθρών και συγγενών. Γίνε βοηθός και προστάτης μας. Μεσίτευε στον Κύριο για το έλεος της πατρίδας μας και για όλους τούς ανθρώπους που υποφέρουν πονούν και αδικούνται. Βοήθησέ μας στον αγώνα μας να είμαστε στον δρόμο του Θεού , της μετάνοιας. Βοήθησέ με σε παρακαλώ πάρα πολύ καλέ μου Άγιε και δώσε μου δύναμη...........!
Σε ευχαριστώ!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Διαβάζω τα σχόλια όλων σας και πραγματικά εύχομαι να μπορούσα να σας βοηθήσω με κάποιο τρόπο...Έχω και εγώ τα δικά μου προβλήματα..3 χρόνια σχεδόν τώρα παρακαλώ τον Άγιο Ραφαήλ και τώρα πλέον και τον Άγιο Εφραίμ για ένα συγκεκριμένο θέμα και ποτέ μα ποτέ δεν είδα ούτε να γίνεται κάτι ούτε καν κάποιο σημάδι ότι θα γίνει αυτό που θέλω η δεν θα γίνει τελικά...Τώρα πλέον μου προέκυψε και άλλο πρόβλημα και απλά ήρθε να προστεθεί σε αυτά που ήδη είχα.Ποτέ όμως απάντηση...Μόνο κάποια στιγμή ίσως πήρα ένα σημάδι ότι με ακούν...Βοήθεια η λύση όμως πουθενά...Θέλω απλά να καταλήξω στο ότι ο Θεός ξέρει γιατί δεν μας δίνει.. Εμείς σκεφτόμαστε ανθρώπινα... Εκείνος όμως σκέφτεται με ΣΟΦΙΑ.. Αν όλοι είχαμε την ΣΟΦΙΑ του να καταλάβουμε το "γιατί" τότε θα είμασταν όλοι θεοί απλά...Θα μου πείτε τώρα "ναι αλλά γιατί οι Άγιοι μας κάποιους τους βοηθάνε αστραπιαία και άλλους μας αφήνουν στην μοίρα μας?"...Η απάντηση που δίνω και εγώ στον εαυτό μου είναι ότι απλά στον άλλον έπρεπε να γίνει και σε μένα όχι γιατί ίσως έτσι θα πάρουμε και οι δύο..Ο ένας την βοήθεια και ο άλλος την ενίσχυση της πίστης..Όλοι πήραμε έτσι..Γιατί αυτή είναι η Σοφία του Θεού..Εκείνος ξέρει το καλύτερο για εμάς, εμείς νομίζουμε ότι το ξέρουμε...Όπως μου είχε πει και ένας μοναχός στον Άγιο Ραφαήλ "Έχεις σκεφτεί ποτέ ότι εάν ο Άγιος σου δώσει το θαύμα που θές εσύ μπορεί μετά να έχεις έπαρση??Άρα να μη σε ωφελήσει τελικά??"....Δεν το είχα σκεφτεί μέχρι τότε αλλά έχει δίκιο...Πάλι η Σοφία του Θεού μπαίνει μπροστά.....Γι αυτό μη χάνεται το κουράγιο σας, όποιος ζητήσει θα πάρει και ας μην καταλάβει τον τρόπο....Σας έυχομαι ο καλός μας Άγιος Εφραίμ και όλοι οι Άγιοι να πραγματοποιήσουν την κάθε σας επιθυμία και να βρείτε ο,τι ζητάτε...
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αγιε μου Εφραίμ σε παρακαλώ παρακαλώ παρα πολυ φέρε μου την Έλενα μου πισω. Σε εκλιπαρώ δεν μπορώ άλλο μακρυα της. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ που μου ειχες φέρει το ποιο όμορφο πλάσμα στο κόσμο Συγγνώμη για την αμαρτία μου δεν επρεπε να την αφήσω να φύγει εχω μετανιώσει προσεύχομαι συνέχεια να γυρίσει σε παρακαλώ κάνε το θαύμα σου την εχω ανάγκη να δω αν είναι καλα σε παρακαλώ
Ο χρήστης Ρουλα είπε…
Άγιε μου βοήθησε με σε παρακαλώ κάνε το θαύμα σου και για μένα.. ξέρω ότι υπάρχουν ποιο σοβαρά προβλήματα απο αυτό που ζητάω μα δεν αντεχω άλλο είμαι απελπισμένη..μία δεύτερη ευκαιρία ζητάω μόνο!!Θα επισκεφτω το μοναστήρι σύντομα εύχομαι..Αμην
Ο χρήστης Ρουλα είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ο χρήστης Katerina είπε…
Άγιε Εφραίμ κάνε το θαύμα σου και σε μένα...Έχω εδώ και καιρό χάσει το δρόμο μου χωρίς να φταίω..Σε χρειάζομαι για κύριο οδηγό μου και σωτήρα!!!!Μεεγκατελειψε ο σύζυγος μου έτσι ξαφνικά χωρίς λόγο πήραμε διαζύγιο έχουμε και ένα κοριτσάκι...Νιώθω μόνη μου και δεν ξέρω τι να περιμένω από δω και πέρα...Δεν ξέρω κάνω στην προσευχή μου τι πρέπει να ζητήσω πλέον ...Βοηθά με να βρω το δρόμο μου!!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Agie mou efraim se euxaristw gia oles tis stigmes pou sou milw k su me akous..se parakalw agie mou voithise me na kseperasw to provlima pou antimetopizw k suntoma na kratisw stin agkalia m to diko mou paidaki..
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Άγιε μου Εφραίμ συγχώρεσε με για όλες μου τις αμαρτίες και βοήθησε με να έχω πίστη, να μείνω έγκυος και να γεννησω ένα απολύτως υγιές μωρό. Βοήθησε με Άγιε μου και αν είναι αγόρι θα του δώσω και το όνομα σου και αν είναι κοριτσάκι θα σου φτιάξω ένα εκκλησάκι εκεί που θα μου υποδείξεις. Αμήν.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Άγιε μου ΕΦΡΑΙΜ
Καλέ μου Άγιε, σε παρακαλώ βοήθησε εμένα και τον σύζυγό μου να κάνουμε άλλο ένα μωράκι υγιές.... Σε παρακαλώ, θα έρθω να σε προσκυνησω στο σπίτι σου σε λίγες μέρες
Σε ευχαριστώ για τα θαύματα που μου έχεις φέρεις από τότε που σε γνώρισα....
Χαίρομαι τόσο πολύ που σε γνώρισα...
Έλα στον ύπνο μου, εμφανίσουν και σε μένα που τόσο πολύ το θέλω... Να μου πεις έναν καλό λόγο και μένα.... Σε παρακαλώ μεσα από την καρδούλα μου!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Βοήθησε με Άγιε μου να πάνε όλα καλά αύριο και να έρθει ο άγγελος που περιμένουνε.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
βοηθησε τον πατερουλη μου. ενας γιος που στη πορεια της ζωη του καπου χαθηκε
Ο χρήστης Αντωνια203 είπε…
Άγιε Εφραιμουλη μ!!!Αγαπωσε!!σε θερμοπαρακαλω βοηθησε με με τα χρέη π έχω!!σε παρακαλώ!!Άγιε της Αστραπής σε παρακαλώ βοηθησε να φτιαξουμε τ σπίτι μας!!προσεχε μας κ αν θελεις παρακαλα τον Χριστό μας να μας στειλει ενα γιο με υγεια κ αγαπη κ θα βγαλω το ονομα σ Αγιε μ!!!!💕💕💕💕💕💕💕
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
se parakalw agie efraim kai agie iouda
proseuxithite mazi m na smi3w me tin kopelia
sasa parakalw
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Άγιε Εφραίμ σε παρακαλω βοήθησε με να γαληνέψει η ψυχή μου να περάσει όλο αυτό που έχω να ηρεμήσω δεν αντέχω άλλο ! Βοήθησε με να βρω ένα καλό παιδί να παντρευτώ πάρε την θλίψη από μέσα μ δεν αντέχω άλλο ! Βοήθησε με σε παρακαλω παρακαλά τον Χριστο και την Παναγια σε παρακαλω!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Άγιε μου Εφραίμ μόνο ένα θαύμα με σώζει...βοήθησε με σε παρακαλω! Φοβάμαι! Σε παρακαλω!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Σε ικετεύω Άγιε του θεού Εφραίμ βοήθησε με σε παρακαλω σ αυτό που σου ζήτησα στο μοναστήρι που ήρθα... σε παρακαλω ! Δεν είμαι καλά!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Συγγνώμη
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Άγιε κ θαυματουργέ Εφραίμ σε παρακαλώ τόσο πολύ θεράπευσε τον άντρα μου από τον καρκίνο κ τις μεταστάσεις του.Σε θερμοπαρακαλω με δάκρυα στα μάτια βοήθησε μας και θα ερθωκ θα έρχομαι να σε προσκυνώ κ να σε ευχαριστω γονατιστή στην εικόνα σου σε παρακαλώ πολύ βοηθήστε με Άγιε μου μαζί με Υπεραγία Θεοτόκο μας την τον Ιούδα το Θαδδαιο κ τον Άγιο Νεκτάριο κ τον Άγιο Λουκά μ τον Ταξιάρχη μας κ ..έχω ένα παιδάκι με Αυτισμό σας ικετεύω Άγιοι μου
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΑΓΙΕ ΜΟΥ ΕΦΡΑΙΜ. ΒΟΗΘΗΣΕ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΑ. ΚΑΙ ΔΩΣΕ ΥΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Άγιε του Θεού Εφραίμ μεγαλομάρτυρα. Με πολύ πόνο σου ζητώ να πρεσβεύεις στον Κύριο μας για την σύζυγό μου Ευδοκία-Μαρια που πάσχει από μεταστατικό καρκίνο στο ήπαρ και για τους καρκινοπαθείς και ασθενείς όλου του κόσμου. Εσύ γνωρίζεις πόσο πολύ έχει υποφέρει. Ικέτευε το Κύριο Άγιε να λυπηθεί την γυναίκα μου και να προσφέρει το έλεος Του. Σε παρακαλώ Άγιε μου. Η ψυχή μου κλαίει για τις αμαρτίες μου και δεν τολμώ να αντικρυσω Τον Κύριο και Θεό μας. Άγιε μου πονάω πολύ να βλέπω την γυναίκα μου να υποφέρει και να λιώνει. Όλες οι ελπίδες μου είναι στον Κύριο, στην Παναγία μας και σε σένα Άγιε του Θεού. Βοήθησε Άγιε όλον τον κόσμο!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Άγιε μου Εφραίμ μέσα σε όλες αυτές τις προσευχές άκουσε και τη δική μου μέρα που είναι.... Σε εκλιπαρώ ευλόγησέ μας με τον άνδρα μου να αποκτήσουμε ένα παιδάκι... Ξέρω ότι τόσος κόσμος προσεύχετε για διαφορετικούς λόγους με τον δικό του καημό ο καθένας μας... Ειδικά όταν σκέφτομαι θέματα υγείας νιώθω ντροπή γιατί η δική μου επιθυμία μοιάζει τόσο μικρή.... Μόλις το επιτρέψουν οι συνθήκες θα έρθουμε στο μοναστήρι σου ξανά... Γαλήνεψε τις ψυχές όλου του κόσμου...
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Καλησπέρα.πριν δύο μήνες είχα επισκεφτεί την Ιερά Μονή του αγ.εφραιμ δηλ Σεπτέμβριο.αρχες Νοεμβρίου μεσημεριανή ώρα είχα την αίσθηση μυρωδιάς από λιβάνι.δεν δίνω σημασία...στις επτά Νοεμβρίου ξημερώματα της γιορτής των Αρχαγγέλων άκουσα στον ύπνο μου μια φωνή να λέει" θα σε βοηθήσει ο αγ.εφραιμ."έμαθα ότι όταν θέλει κάπου να εμφανιστεί λένε ότι υπάρχει έντονη μυρωδιά από λιβάνι.οταν το έμαθα αυτό ανατριχιασα γιατί θυμήθηκα το περιστατικό με την μυρωδιά...τι μπορεί να θέλει να Μ πει ο άγιος;
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Άγιε μου Εφραίμ σε ευχαριστώ που έκανες καλά τον Χρήστο, τον Ραφαήλ και τόσους άλλους ανθρώπους. Σε παρακαλώ φρόντιζε να έχουν υγεία και ευτυχία τα δυο μου παιδάκια. Γαλήνεψε και μένα τη ψυχή μου σε παρακαλώ και φώτισε την Μαρία μου να έρθει πίσω, να παραδεχθούμε και οι δυο τα λάθη μας και να ζήσουμε για πάντα μαζί. Την αγαπώ πάρα πολύ, δεν μπορώ χωρίς αυτή. Καταστρεφομαι ολοενά και περισσότερο. Έχω έρθει Άγιε μου στη μονή σου και θα έρθω ξανά μαζί με τη Μαρία μου. Κάνε το θαύμα σου Άγιε μου
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Άγιε μου Εφραιμ σε παρακαλώ έχω πάρει την κατηφόρα, φώτισε με, φέρε μου την πίσω, δεν μπορώ χωρίς αυτή. Φώτισε την και αυτή, την αγαπώ, την λατρεύω
Ο χρήστης Χρήστος είπε…
Βοήθησε όλο τον κόσμο άγιε μου Εφραίμ οποίος ζητά την βοήθεια σου.εμφανισου σε αυτούς που δεν πιστεύουν να βρουν το δρόμο του θεού.και ένας από αυτούς είναι κι ο πατέρας μού,βοήθησε τον να δει την αλήθεια του θεού.ξερω ότι μας ακούς άγιε μου κι αν είναι το θέλημα του θεού βοήθησε πρώτα όλο τον κόσμο και μετά την οικογένειά μου και εμένα.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…

Θα ήθελα να νιώσω καλύτερα το σωστό και το λάθος μου,θα ήθελα να φωτιστω παρακαλώ. Αμήν
Ο χρήστης Ανώνυμη είπε…
Άγιε μου Εφραίμ θεράπευσε με κι εμένα την ανάξια και αμαρτωλή από αυτό το βάσανο. Μέσα από τα βάθη της καρδιάς και ψυχής μου παρακαλάω για ένα θαύμα. Άγιε του Θεού πρέσβευε υπέρ ημων.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Agie m Efraim se efxatisto gia ola.panta ise dipla m se emena k stin oikogenia m sta kala k sta diskola.se parakalo voithise ton patera m na min ine exartimenos sto alkool giati vasanizete k aftos k emis k oli i oikogenia.pername diskoles stigmes eno exoume poli pio sovara provlimata igeias.se efxatisto amin.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Άγιε Εφραίμ σε παρακαλω κάνε το θαύμα σου, βοηθησε τον ανηψιο μου που είναι αυτιστικός να γίνει καλά.. να γίνει ένα φυσιολογικό παιδάκι.. σε παρακαλω. Βοηθησε τους γονείς του να είναι δυνατοί.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Βοήθεια σου άγιε μου. Συγχώρεσε τις αμαρτίες μας. Δώσε μας την υγεία μας και κάνε μας καλύτερους ανθρώπους. Αμήν..
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Βοηθησε με Άγιε, δώσε μου δύναμη να συνεχίσω να πιστεύω! Συγχώρεσε τις στιγμές αδυναμίας μου! Βοηθησε τους ανθρώπους μου που κινδυνεύουν. Χάρισε τους την υγεία τους! Προσεύχομαι και σε ικετεύω
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Σε ευχαριστώ για τη δύναμη και τα σημάδια που μου δίνεις! Συγχώρεσε τις αμαρτίες μου! Αξιωσε με να έρθω να προσκηνυσω τη χάρη σου! Κάνε το θαύμα σου, σε εμάς και σε όλο τον κόσμο! Βοηθησε Άγιε μου, να γίνουν καλά οι ανθρωποι μου, βοηθησε τους, σε ικετεύω!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Άγιε Παρερουλη, βοηθησε τον άντρα μου, βοηθησε την αδελφή μου, σε παρακαλώ, σε ικετεύω από τα βάθη της καρδιάς μου! Αξιωσε με να προσεύχομαι και να έρθω στη χάρη σου να προσκυνησω. Αφήνω στα χέρια σου το σημάδι, το θαύμα που περιμένω. Σε ικετεύω με όλη τη δύναμη της ψυχής μου
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Άγιε Παρερουλη, βοηθησε τον άντρα μου, βοηθησε την αδελφή μου, σε παρακαλώ, σε ικετεύω από τα βάθη της καρδιάς μου! Αξιωσε με να προσεύχομαι και να έρθω στη χάρη σου να προσκυνησω. Αφήνω στα χέρια σου το σημάδι, το θαύμα που περιμένω. Σε ικετεύω με όλη τη δύναμη της ψυχής μου
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Άγιε Πατερουλη, σε ευχαριστώ! Μάθε με να προσεύχομαι για τους δικούς μου που ταλαιπωρουνται και για όλο τον κόσμο! Σε ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου! Βιηθησε τους, σε παρακαλώ!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Άγιε μου σε ευχαριστώ για τα σημάδια που μιυ δείχνεις! Σε ευχαριστώ με όλη μου την ψυχή!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αγιε Πατέρα, μην αφήσεις τους ανθρώπους νου που σε έχουν ανάγκη! Προστατευσε του, δώσε την υγεία τους! Σε ικετεύω, βοηθησε τους!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Υπερ υγείας Λουκίας και Ιωάννη, ΑΓΙΕ μου! Βοηθησε τους, σε ικετεύω!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αγιουλη μου, ΑΓΙΕ Πατέρα όλων μας, βοηθησε σε παρακαλώ τον άντρα μου και την αδελφούλα μου!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΑΓΙΟΥΛΗ μου, υπομένω και περιμένω... Προσεύχομαι, δώσε μου δύναμη να μη λυγιζω... Βοήθησέ τους, σε ικετεύω!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αγιουλη μου, σε ευχαριστώ που μου δίνεις δύναμη, που με κρατάς όρθια! Βοηθησε τους ανθρώπους μου! Σε ικετεύω και προσεύχομαι!!! Κάνε τους καλά, σε ικετεύω!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Σε ευχαριστώ πολύ Άγιε μου που άκουσες τις προσευχές μου!
Ο χρήστης Unknown είπε…
ΑΓΙΕ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΦΡΑΙΜ σε παρακαλώ βοήθησε με. Δώσε υγεία σε όλο τον κόσμο και σε μενα. Βοήθεια με όταν λυγίζω και απελπίζομαι. Συγχώρεσε τις αμαρτίες μου και δώσμου αυτο που λαχταρώ τόσο πολυ να παντρευτώ και να αποκτήσω ενα παιδάκι .... Πρόσεχε τους όλους κ τρέξε σε όσους σε έχουν ανάγκη... Σε ευχαριστώ που υπάρχεις ...
Ο χρήστης diax-stad-prokliseis είπε…
Αγιουλη μου, Πατερουλη μου, δεν με έχεις αφήσει ποτέ αβοηθητη! Σε ικετεύω άκουσε την Προσευχή μου για την αδελφούλα μου! Βάλε το Άγιο Χεράκι σου στο προσκεφαλι της! Βοηθησε την σε παρακαλώ!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Άγιε μου, προστάτη μου, σε ικετεύω βοήθησέ την, δωστης δύναμη να πιστέψει οτι μπορεί! Ακούμπησε το Άγιο σου χεράκι στο προσκεφαλι της που παλεύει...
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Άγιε μου, σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου, σε ευχαριστώ για την προστασία σου! Βοήθειά μας!
Ο χρήστης diax-stad-prokliseis είπε…
ΑΓΙΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΗ ΜΟΥ, ΠΡΟΣΤΑΤΗ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ, ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΓΙΑ ΟΛΑ!!! ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗ ΣΚΕΠΗ ΣΟΥ!!! ΒΟΗΘΗΣΕ ΤΗΣ, ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Agie mou Efraim boithise me ston diskolo dromo.poy pernw... fwtise me se parakalw...
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Άγιέ μου, γλυκέ προστάτη όλων μας, βοήθησέ τη δούλη σου να έχει καλά αποτελέσματα! Δώστης μια ευκαιρία να ζήσει και θα σε ευγνωμωνώ και θα προσεύχομαι σε όλη μιυ τη ζωή!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αγιε Εφραιμ μου σε ευχαριστω για τη βοηθεια σου. Βοηθησε το κοριτσι μου την Αντωνια να τα καταφερει με τις εξετασεις της να τα καταφερει να περασει στο πανεπιστημιο. Βοηθησε σε την Αγιε μου. Βοηθησε μας.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Άγιε Εφραίμ, μεγάλη είναι η χαρη σου, μεγάλο το όνομά σου! Σε ευχαριστώ που άκουσες τις προσευχές μου, σε ευχαριστώ που είσαι δίπλα μου! Ας έχει όλος ο κόσμος τη βοήθειά σου! Για όλους τρέχεις κανέναν δεν αφήνεις!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Άγιε Εφραίμ, βοήθησέ τον, έστω και τώρα να βάλει μυαλό και να γίνει σωστός άνθρωπος και χριστιανός, κοντά στην οικογένειά του και στο παιδί του. Τελικά Άγιέ μου και η αρρώστια του μυαλού είναι πολύ δύσκολη!
Σε παρακαλώ, δώστου φώτιση!
Ο χρήστης Anonymous είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Άγιε Εφραίμ, σε παρακαλώ βοήθησε τον γιο μου που είναι τριών ετών να αναπτυχθεί φυσιολογικά ειδικά στη συγκέντρωση, στην αντοχή, στον λόγο και στην επικοινωνία που χρειάζεται βοήθεια... Βοήθησε και τον μικρότερο μου γιο σε όποια δυσκολία σταθεί εμπόδιο στην αναπτυξή του. Βοήθησε όλο τον κόσμο! Να μας δίνεις υπομονή και γαλήνη στη ψυχή μας! Υγεία και χαρά! Αμήν
Ο χρήστης Ναταλί είπε…
Άγιε μου Εφραίμ σε έχω επισκεφτεί πολλές φορές σε παρακαλώ κάνε τον αρραβώνιαστικο μου να αλλάξει γνώμη και να κάνουμε ένα παιδάκι μαζί. Θα σε ευγνωμονώ για πάντα και αν γεννηθεί αγόρι θα του δώσω το όνομά σου.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αγιε μου Εφραιμ συγχωρεσε τα λαθη και τις αμαρτιες μου και χαρισε μας ενα παιδακι 3μισι χρονια προσπαθουμε αλλα οι προσπαθειες μας ειναι ακαρπες... βοηθησε μας να ολοκληρωσουμε αυτην την ομορφη οικογενεια με ενα αγγελουδι!!! Αγιε μου γλυκε σε παρακαλω!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Άγιε μου Εφραίμ βοήθησέ με σε παρακαλώ στο πρόβλημα που έχω να ξαναβρώ την γαλήνη και την ηρεμία στην καρδιά μου!!συγχώρεσε τις αμαρτίες μου και ευλόγησε με!!Κάνε το θαύμα σου σε παρακαλώ και για εμάς!!σε ευχαριστώ πολύ για την αγάπη και την στήριξη σου..
Ο χρήστης Marilena είπε…
Άγιε μου Εφραίμ βοήθησε με σε παρακαλώ πολύ θέλω να είμαι ξανά μαζί με τον Νίκο μου βοήθησε με να με συγχωρέσει και να με εμπιστευτεί ξανά τον αγαπάω δεν μπορώ χωρίς εκείνων είναι η ζωή μου δεν μπορώ χωρίς αυτόν σε ικετεύω δεν είμαι καλά βοήθησε με.. δώσε υγεία σε όλο τον κόσμο κάνε το θαύμα σου σε παρακαλώ!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Άγιε μου καλέ Εφραίμ θεραποντα εσύ που ποτέ δεν με άφησες μόνη μου ήσουν πάντα εδώ δίπλα μου οπότε σε επικαλέστηκα να γιατρεύεις τον πόνο της ψυχής μου και τον φόβο που με κατακλύζει κάθε φορά .έτσι σε χρειάζομαι και τώρα την ευλογία σου να νικήσω ξανά τους φόβους μου και να βρω ξανά ηρεμία και γαλήνη μέσα μου.συγχωρα με για τα λάθη μου και τις αδυναμίες μου και σώσε την ψυχούλα μου.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αγιε μου Εφραιμ εσυ που γιατρευεις τον πονο και την επαρατη αρωστια, βοηθησε και δωσε δυναμη στην γυναικα μου να ανταποκριθει στην χημειοθεραπεια της να ξεπερασει τον καρκινο και σωσε την για να γυρισει υγιης στο σπιτι μας και τα παιδια μας. Σε ευχαριστω απο τα βαθη της καρδιας μου καλε μου Αγιε.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Άγιέ μου Εφραίμ!
Με έχεις συγκινήσει πολύ με το μαρτύριό σου και την αγάπη σου για τον Χριστό. Σε παρακαλώ πολύ να μου φέρεις πίσω τον άνθρωπό μου, και να παντρευτούμε επιτέλους, όπως ήταν το σχέδιο πριν αρχίσουν όλα αυτά τα φοβερά γεγονότα. Εάν είναι μάγια, λύσε τα! Σε έχω ανάγκη.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Άγιε μου καλέ εσύ που ποτέ δε μ άφησες μόνη μου να παλεύω με τους δαίμονες μου μη μ εγκαταλείπεις τώρα..σε χρειάζομαι πιο πολύ από ποτέ βοήθησε με να βρω την εσωτερική μου ηρεμία και γαλήνη όταν ο πανικος με κυριεύει και φώτισε τον δρόμο της λύτρωσης κάποτε μ εσωσες σε ικετεύω μη μ αφήνεις τωρα...
Ο χρήστης Dorian είπε…
Θα ήθελα να το μάθουν όλοι ότι είσαι θαυματουργός, ότι γνωρίζεις τον πόνο των ανθρώπων και όποιος σου ζητήσει με πίστη τη βοήθειά σου θα τη δώσεις απλόχερα και άμεσα! Είναι απίστευτη η παρηγοριά που λαμβάνει κανείς στον πόνο του, όταν ξέρει ότι θα μεσολαβήσεις για το καλό μας. Δοξασμένο να είναι το όνομά σου Άγιέ μου Εφραίμ! Μακάρι όλοι οι βασανισμένοι από προβλήματα υγείας και άλλα βάσανά τους να παίρνουν δύναμη και ευλογία από σένα Άγιέ μου. Αμήν.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Άγιε Εφραίμ μου θεράπευσε κι εμένα.. Αμήν
Ο χρήστης Ιωαννα είπε…
Άγιε Εφραίμ μεγαλομάρτυρα βοήθησε εμένα και την οικογένεια μου να είμαστε στο δρόμο του Θεού .Να πορευόμαστε με πραότητα , υπομονή κ ηρεμία .Σ αγαπώ από τα βάθη της καρδιάς μου.
Ο χρήστης Ελένη είπε…
Άγιε Εφραίμ σε παρακαλώ βοήθησέ με να βρω την αγάπη και να γνωρίσω την αδελφή ψυχή μου..
Ευχαριστώ πολύ
Ο χρήστης Ελένη είπε…
Σε παρακαλώ Άγιε μου Εφραίμ
μέσα από την ψυχή μου
βοήθησέ με να βρω την αδελφή ψυχή μου
και την ΑγάπηΣε παρακαλώ πολύ
και σ ευχαριστώ πολύ Άγιε μου Εφραίμ..
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Άγιε μου Εφραίμ μεγάλη η χάρη σου βοήθησε με να γίνω καλά σε πάρακσλω σε ικετεύω.. Αμήν!!!
Ο χρήστης Σταυρουλα είπε…
Άγιε του Θεού Εφραίμ εσύ μεγαλομάρτυρα και θαυματουργέ δεν με άφησες ποτέ μόνη μου..η πίστη μου σε σένα είναι η μόνη κινητήριος δύναμη ,αυτή και μόνο που με κάνει να συνεχίζω κάθε φορά οποια δυσκολία κι αν συναντήσω στο διάβα μου.ετσι και τωρα πέφτω στα πόδια σου και σε ικετεύω για βοήθεια ιασε το σώμα και την ψυχή μου θεραπευσε με και παρε τους φόβους μου μακρυά.αμην.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Προσευχή για τις δύσκολες στιγμές

ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΘΑΥΜΑΤΑ