Απίστευτες ζωγραφιές μικρής Ελληνίδας από τη μεταθανάτια εμπειρία της

Η 9χρονη Μαρία Αντωνίου είχε μια μεταθανάτια εμπειρία μετά από... τρακάρισμα πέρσι στην εθνική οδό Αθηνών – Λαμίας . Όταν μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο απεβίωσε. Οι γιατροί δήλωσαν ότι ήταν νεκρή για 11 λεπτά μέχρι που η καρδιά της άρχισε να χτυπάει ξανά. Όταν συνήλθε μετά από μέρες ζωγράφισε αυτά που είδε ... στο “ταξίδι” της. Παρακάτω έχουμε τις δηλώσεις της όπως της έδωσε στον δημοσιογράφο Νίκο Καζάκο.

- Ήμουν στο νοσοκομείο και πονούσα. Τότε έκλεισα τα ματάκια μου και ένας κύριος ήρθε και με πήρε και πετάγαμε. Ήταν ξανθός και είχε γαλανά μάτια. Τον ρώτησα ποιος είναι και είπε ότι είναι άγγελος και θα μου δείξει πως είναι ο παράδεισος και η κόλαση.

Εγώ δεν πονούσα πλέον αλλά ήμουν στεναχωρημένη γιατί δεν θα έβλεπα την μανούλα και τον μπαμπά μου ξανά.

- Τον ρώτησα αν ήταν ο Χριστούλης και μου είπε ότι όχι, είναι ένας άγγελος αλλά θα δω και τον Χριστούλη. Έτσι αρχίσαμε να πετάμε προς τα κάτω… μέχρι που φτάσαμε στην κόλαση… Εκεί είδα πολλά άσχημα πράγματα που παθαίνουν οι κακοί άνθρωποι.

Είδα καζάνια να βράζουν με πίσσα μέσα και είχε και λάβα. Και άνθρωποι καιγόντουσαν μέσα και ήταν πολύ άσχημα., μύριζε θειάφι.

Τον ρώτησα τι έκαναν αυτοί και είναι εδώ και μου είπε ότι είναι πολύ κακοί άνθρωποι… κλέφτες, δολοφόνοι, βιαστές.

Μετά είδα και άλλα πράγματα αλλά δεν θέλω να τα πω… στεναχωριέμαι. Μετά πάντως τον ρώτησα (τον Άγγελο) αν θα ξαναδώ τους γονείς μου και τα αδερφάκια μου , και είπε ότι πρέπει να γυρίσω πίσω και να πω σε όλους τι είδα… για να ξέρουν τι παθαίνουν οι κακοί άνθρωποι.

-Θέλετε να δείτε τις ζωγραφιές μου, όπως οι παπάδες που ήρθαν να με ρωτήσουν τι είδα; ήταν και κάποιοι από άλλες χώρες και ρώταγαν…

(Σε αυτό το σημείο η Μαρία έτρεξε και μας έφερε το μπλοκ ζωγραφικής της…)
 

Αποκάλυψη

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Προσευχή για τις δύσκολες στιγμές

Άγιος Εφραίμ

ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΘΑΥΜΑΤΑ