Προσευχή για προστασία όταν ταξιδεύουμε...

Αποτέλεσμα εικόνας για Προσευχή για προστασία όταν ταξιδεύουμε...

Πατέρα επουράνιε, ομολογώ τον άγιο σου Λόγο για το ταξίδι που πρόκειται να πραγματοποιήσω σύντομα και πιστεύω ότι ο άγιος σου Λόγος δεν επιστρέφει σε σένα κενός αλλά εκτελεί το θέλημα σου όπου εσύ τον αποστέλλεις.

Τώρα που ετοιμάζομαι να ταξιδέψω χαίρομαι και ευφραίνομαι για τις υποσχέσεις μέσα στον άγιο σου Λόγο για προστασία και ασφάλεια σ’ αυτούς που σε αγαπούν και είναι υπάκουοι στο Λόγο σου. Μόνο εσύ, Κύριε, με έχεις πραγματικά ασφαλισμένο. Σου έχω εμπιστοσύνη και είμαι κάτω από τη θεία σου προστασία. Εάν έχω κάποιο πρόβλημα ή κάποια πρόκληση της ζωής τρέχω πάντοτε σε σένα που είσαι το φρούριο μου και το καταφύγιο μου σε ώρα ανάγκης. Πιστεύοντας τον άγιο σου Λόγο, ομολογώ, στο όνομα του Ιησού Χριστού, ειρήνη, ασφάλεια και επιτυχία στο ταξίδι που ετοιμάζομαι τώρα να πραγματοποιήσω.

Ως παιδί του Θεού που είμαι το ταξίδι μου είναι κάτω από τη σκέπη του Υψίστου και άγγελοι του Κυρίου με προστατεύουν και με περιτριγυρίζουν σαν είμαι μέσα στο αυτοκίνητο/αεροπλάνο/τρέ-νο/πλοίο. Θα συνεχίσω με τα σχέδια μου για το ταξίδι μου χωρίς φόβο για δυστύχημα, προβλήματα ή οποιαδήποτε ταλαιπωρία. Έχω την ειρήνη του Θεού και δε θα επιτρέψω σε οποιοδήποτε φόβο να με κυριεύσει σαν ταξιδεύω. Ο Κύριος με ελευθερώνει από κάθε κακό και με διατηρεί για τη βασιλεία του. Είμαι σίγουρος ότι το ταξίδι μου θα κυλήσει ομαλά και θα είναι κατά πάντα ευλογημένο από τον Κύριο.

Σ’ ευχαριστώ, Πατέρα, που σε κάθε περίσταση είσαι εκεί για να με προστατεύεις. Άσχετα με το πώς ταξιδεύω εσύ με προστατεύεις. Όλα πάνω στη γη είναι κάτω από τις εντολές σου. Είσαι ο επουράνιος μου πατέρας και με φροντίζεις. Μέσω της πίστης μου σε σένα πατώ πάνω στα φίδια και στους σκορπιούς και πάνω σε όλη τη δύναμη του εχθρού και τίποτε δεν πρόκειται να με βλάψει. Εκεί που πηγαίνω θα είμαι κάτω από τη σκέπη σου και οτιδήποτε φάω ή πιω δε θα με βλάψει. Το ταξίδι μου είναι κατά πάντα ευλογημένο.

Πατέρα, σου δίνω τη δόξα για το καθετί. Σ’ ευχαριστώ που είσαι πάντοτε μαζί μου και είμαι σε ασφάλεια και προστασία. Με σκεπάζεις με το έλεος σου και όλη η οικογένεια μου και τα ταξίδια μας είναι κάτω από τη σκέπη σου. Καμιά τρίχα της κεφαλής μας δε θα χαθεί. Σ’ ευχαριστώ, Πατέρα, για την καθοδήγηση σου και την ασφάλεια σου. Είσαι άξιος κάθε τιμής και δοξολογίας!

Αμήν.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Προσευχή για τις δύσκολες στιγμές

Άγιος Εφραίμ

ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΘΑΥΜΑΤΑ